Chiang Rai en terug naar Chiang Mai

28 juni 2017 - Chiang Mai, Thailand

Na Pai te hebben verlaten (met een traan in mijn oog) besloot ik om naar Chiang Rai te gaan. Schijnbaar is daar een aparte tempel om te zien plus wat andere leuke sights.

Cat cafe <3Cat Cafe <3 2White Temple 1White Temple 2White Temple 3White Temple 4White Temple 5White Temple 6White Temple 7White Temple 8White Temple 9White Temple 10

Voor deze dag had een semi-automatisch Hondaatje gehuurd, leuke dingetjes zijn dat. Weet ik alvast een beetje wat me te wachten staat in Vietnam!

Na de White Temple stond er een waterval op het programma (het stikt hier van de watervallen). Daar aangekomen kon ik al zien dat er weinig mensen waren, top! Onderweg kwam ik een Thai tegen en met hem samen heb ik foto's staan maken. Vind het altijd leuk om even met een local te praten.

Road to waterfallWaterfallWaterfall 2

Singha Park was de volgende bestemming. Daar heb ik een beetje rondgereden over zand / modderwegen. Als Google Maps zegt dat je er overheen kan, dan doe je dat.

Singha Park 1Singha Park 2Singha Park 3

Next up, The Blue Temple!

Blue Temple 1Blue Temple 2Blue Temple 3

Die dag had ik geen tijd meer om naar The Black House te gaan (Baan Dam). De volgende dag wilde ik daar nog even heen gaan voor ik de bus weer terug zou nemen naar Chiang Mai. The Black House is een soort dorp gemaakt door een artiest die de duisternis in de mens probeert weer te geven.

BreakfastBlack Houses 8Black Houses 1Black Houses 2Black Houses 3Black Houses 4Black Houses 5Black Houses 6Black Houses 7

Terug in Chiang Mai ben ik naar The Hug Hostel gegaan op aanraden van Odette die ik had ontmoet in Bangkok. Goeie tip, thanks!

Het was wel even een omslag na Pai omdat het daar zo leuk was met Jordan en Jake (miss you guys <3). In het hostel heb ik Mike, Bram en Tayler ontmoet, met hen heb ik een aantal dagen opgetrokken.

Grand CanyonGrand Canyon 1

Samen met Mike en Bram ben ik naar een Elephant Sanctuary geweest wat echt een geweldige dag was! Zulke indrukwekkende dieren zijn het :)

Elephant Sanctuary 1Elephant Sanctuary 2Elephant Sanctuary 3Elephant Sanctuary 4Elephant Sanctuary 5Elephant Sanctuary 6Elephant Sanctuary 7Elephant Sanctuary 9

De opvolgende dagen zijn we bij verschillende markten, een indisch restaurant en een ladyboy show geweest (Okama way!).

Rothman!Indian!Sunday Market 1Sunday Market 2Sunday Market 3Reggae barCabaret Show 1Cabaret Show 2Cabaret Show 3Cabaret Show 4

Morgen ga ik richting Laos! Één dag met de bus en twee dagen met de boot.

1. Anneke:
    29 juni 2017
    Youri, wat mooi allemaal man. Goed dat je het verslag bijhoudt, want anders kun je het nooit meer allemaal navertellen!
  2. Kromme:
    7 juli 2017
    Fangie doe meer foto's met je hoofd ervoor en dan de scene op de achtergrond, lach me kapot hier. En lekker chicky achter je op de groepsfoto olifanten :P. xx